V roce 2016 nás do výběrového řízení přizvalo brněnské turistické informační centrum. Cílem výběrového řízení bylo navrhnout vizuální identitu turistické a kulturní instituce, která sjednotí její do té doby roztříštěné aktivity, ale zároveň představí TIC BRNO nejen jako infopoint pod krokodýlem, ale i jako organizátora mnoha kulturních akcí a projektů. Do spolupráce jsme přizvali brněnského designera Lukáše Dobeše. Chtěli jsme, aby se identita chovala jako dobrý známý, na kterého se člověk obrátí ohledně doporučení na dobrou hospodu nebo klub v cizím městě. Vizuál každé lokality, která spadá pod TIC BRNO, každé akce, kterou TIC organizuje, ponese jedinečnou variantu 3 tipů na obdobná brněnská místa. TIC se tak stane rozcestníkem aktuálního kulturního, gastronimického i turistického dění po Brně. Podařilo se nám navrhnout a realizovat jednoduchou identitu, která rozvíjí formu internetového vyhledávacího pole a která pracuje systematicky a efektivně. Zavedli jsme pro TIC nový orientační systém, navrhli řadu destinačních tiskovin a plakátů, realizovali oficiálního knižního průvodce po Brně nebo nové webové rozhraní.